چوب ترمو

درباره چوب ترمو

چوب ترمو

درباره چوب ترمو

  • ۰
  • ۰

  کفپوش منازل

 

در ساختمان های جدید و مدرن دیگر استفاده از کذشی یا سرامیک دمده شده و کفپوش های جدید جای کفپوش های قدیمی را گرفته اند . در سال های اخیر از هر چهار خانه یکی از آنها از کفپوش های مدرن علی الخصوص از کفپوش های چوبی استفاده کرده اند.

یکی از جدیدترین کفپوش های چوبی کفپوش های ترمووودی است که بسیار با کیفیت و منحصر به فرد هستند.

کفپوش های چوبی امکان آشپزی در فضاهای باز و گرد آوری اعضای خانواده در فضای بیرون را فراهم ساخته بود. به علاوه حدود 80 درصد از کفپوش ها در هنگام فروش خانه استرداد می شود.
قبل از اینکه به رویا پردازی درباره ی کفپوش فضای بیرون بپردازید، بهتر است نوع چوب مورد نظر را انتخاب کنید. اولین مسئله ای که ذهن مالکان را در هنگام خرید درگیر می کند نحوه ی مراقبت و نگهداری از کفپوش هاست. فکر رنگ مجدد و چسباندن برچسب ها هر چند سال یکبار مایوس کننده است به علاوه هزینه ی نگهداری بالا می رود.
کفپوش های ترموود  به عنوان بهترین محصولات نیاز به مراقبت اندک قرار دارند. به هر حال رقابت کنندگان چوب با افزایش پیشرفت های تکنولوژی و افزایش نیاز به محصولات چوبی طبیعی به دنبال رسیدن به صدر جدول اند.

انتخاب بهترین کفپوش منازل

 چوب مرغوب برای کفپوش منزل

  • کفپوش های مرکب

با تنوع رنگی متعدد، گارانتی و نیاز به مراقبت اندک دیگر جای سوال نیست چرا کفپوش های مرکب رتبه ی اول در تجارت های چوبی را به دست آورده است.
قیمت مقرون به صرفه کفپوش های مرکب دسترسی آن را برای تمام اقشار با بودجه های متفاوت فراهم می سازد. به هر حال اگر در جستجوی ظاهر طبیعی چوب ها هستید باید آن را در گستره های گران قیمت پیدا کنید. چوب های مرکب تفاوت زیادی با سایر محصولات ندارند ولی اگر در جستجوی یک محصول با گارانتی بالا هستید باید پول بیشتری برای آن بپردازید.
کفپوش های مرکب از پلاستیک بازیافت شده و فیبر تشکیل شده اند که سازگاری بالایی با محیط زیست دارند اما در عرصه ی فروش میزان انرژی به کار گرفته شده درفرآیند تولیددر نظر گرفته نمی شود. از آن جا کفپوش های خارجی محل تجمع خانواده است جای نگرانی نیست چرا مالکان نگران برون فرست های خطرناک از چوب های مرکب اند. یکی از نگرانی های مربوط به کفپوش های مرکب این است که با افزایش دما امکان راه رفتن بر روی آن دشوارتر می شود وبرای کودکان بدون کفش خطرناک است. علت چنین امری استفاده از ساختارهای پلاستیکی در چوب طبیعی است.

چوب نمای ساختمان

چوب نما

رنگ ترموود

  • ۹۷/۰۱/۳۰
  • سپیده بنده لو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی