چوب ترمو

درباره چوب ترمو

چوب ترمو

درباره چوب ترمو

  • ۰
  • ۰

چوب های ضد حریق

 ساختمان های چوبی ضد آتش 

تابحال فکر کرده اید که بتوان جلوی آتش گرفتن چوب را گرفت؟ این جمله شاید در نگاه اول کمی تعجب آور بیاید و باعث خنده ی خواننده شود اما با پیشرفت تکنولوژی هر غیر ممکنی ممکن میشود. در ادامه شما را به خواندن مقاله ای در این رابطه دعوت میکنیم.

با نصب سیستم های ضد حریق در ساختمان های ساخته شده از چوب ترمو به خوبی می توان از بروز آتش در آن جلوگیری به عمل آورد. طبق تحقیقات صورت گرفته و بررسی مهندسی و طراحی ساختمان ها، چوب ها نه تنها در برابر آتش مقاوم هستند بلکه آن را مهار می کنند. الوارهای به هم فشرده در آتش سوزی مقاومت خود را از دست نمی دهند و نیم سوز می شوند ولی بالعکس فولاد در حریق های کوچک دوام خود را از دست می دهند. رابرت گراد مهندس ارشد حریق اظهار کرد که استراتژی های مهندسی حریق باید در مرحله ی طراحی اولیه به درجه ای از امنیت برسند.

محافظت از ساختمان های چوبی در برابر زلزله 

جلوگیری از وقوع زمین لرزه غیر ممکن است اما طراحی مناسب ساختمان و بررسی همه جانبه ی آن در زمان ساخت از تاثیرات زلزله می کاهد. در شمال آمریکا که استفاده از قاب های چوبی رواج بیش تری دارد مزیت های ضد زمین لرزه ای چوب به وزن سبک آن، از بین بردن بارهای اضافی ساختمان و…باز می گردد.
نیروی زمین لرزه بر ساختار ساختمان نسبی است. به سبب سبک بودن وزن چوب عملکردی بهتر آن در مواقع زمین لرزه قابل انتظار است .

روف گاردن

رنگ ترمو وود

  • ۹۷/۰۳/۰۳
  • سپیده بنده لو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی