چوب ترمو

درباره چوب ترمو

چوب ترمو

درباره چوب ترمو

  • ۰
  • ۰

تفاوت های چوب ترمو و چوب آکویا

 در بخش های قبل در رابطه با ترموودها مطالبی در اختیارتان قرار دادیم . اکنون وقت آن رسیده که چوب ترموها را با سایر چوب ها مقایسه کنیم تا تفاوت های آنها را بدانید. در قدم اول ترموود ها را با چوب های آکویا مقایسه میکنیم.

  • چوب های متشکل از گروه های هیدروکسیل دار که آب را جذب و دفع می کنند بزرگ و یا دچار آب رفتگی می شوند. با انتقال این گروه به گروه استیل دار میزان آب رفتگی و یا بزرگ شدگی تا هفتاد درصد کاهش می یابد. چوب های هیدروکسیل دار در حال تخریب اند و حدود پنجاه سال در بالای زمین و 25 سال در آب تازه عمر می کنند. این نوع چوب، غیر سمی، فاقد حشره و مقاوم در برابر اشعه ی ماورای فرابنفش است و نیاز به پردازش برای جلوگیری از سیاه شدن نیاز دارد. البته گاهی سیاه شدن باعث زیبا به نظر رسیدن چوب می شود.

مقاوم ترین چوب

ترمووود، جایگزین مناسب چوب های سخت

ترمو وود فرآیندی است که در آن چوب های کاج در دمای بیش از 200 درجه ی سانتی گراد حرارت دیده و خشک می شوند.این روند باعث مستحکم شدن ساختار چوب برای مصارف داخلی و خارجی ساختمان می شود. میتوان گفت چوب ترمو بهترین و بادوام ترین چوب می باشد.

 

چوب نمای ساختمان

چوب نما

رنگ ترموود

  • ۹۷/۰۲/۱۶
  • سپیده بنده لو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی